I could be your sea of sand (我願成為你寧靜的港灣)
I could be your warmth of desire (我願成為你溫暖的庇護)
I could be your prayer of hope (我願成為你希望的祈禱)
I could be your gift to everyday (我願是你每一天的禮物)
I could be your tide of heaven (我願是你前往天堂的潮水)
I could be a hint of what's to come (我願是你要面對一切的指引)
I could be ordinary (我很平凡)
I could be the one (但我願成為........)

I could be your blue eyed angel (我願成為藍眼睛的天使)
I could be the storm before the calm (我願是平靜前的暴風雨)
I could be your secret pleasure (我願是你快樂的秘密 )
I could be your well wishing well (我願是你的美好的願望)
I could be your breath of life (我願是你生命的呼吸)
I could be your European dream (我願是你歐洲的夢想)
I could be ordinary (我是平凡)
I could be the one (但我願成為........)

Now I would lie here in the darkness (現在我可以在這樣的黑暗中)
Now I would lie here for all time (現在我可以無時無刻在這裡守候)
Now I would lie here watching over you (現在我可以靜靜地看著你)
Comfort you (輕輕的安慰你)
Sing to you (輕輕的唱給你聽)

I could be your worry partner (我願與你分擔憂愁)
I could be your socialite (我願成為你的另一半)
I could be your green eyed monster (我願成為你碧綠眼中的精靈)
I could be your force of light (我願作你力量的源泉)
I could be your temple garden (我願成為你的心靈花園)
I could be your tender hearted child (我願成為你心頭的寶貝)
I could be ordinary (我很平凡)
I could be the one (但我仍然願意........)

Now I would lie here in the darkness (現在我可以在這樣的黑暗中)
Now I would lie here for all time (現在我可以無時無刻在這裡守候)
Now I would lie here watching over you (現在我可以靜靜地看著你)
Comfort you (輕輕的安慰你)
Sing to you (輕輕的唱給你聽)

Will I ever change the journey (這個旅程會改變嗎)
Will the hushed tones disappear (這溫柔的聲音消失了嗎)
Oh little Rita (哦 親愛的 )
Let me hold you (讓我擁抱你)
Oh little Rita (哦 親愛的)
Let me love you (讓我來愛你)

I could be your leafy island (我願成為你茂密的小島)
I could be your thunder in the clouds (我願成為你烏雲中的閃雷)
I could be your dark enclosure (我願成為你黑暗中的包容 )
I could be your romantic soul (我願成為你浪漫的靈魂)
I could be your small beginning (我願成為你小小的開始)
I could be your suit in universe (我願成為你宇宙中最般配的)
I could be ordinary (我很平凡)
I could be the one (但我願意........)

I could be ordinary (我很平凡)
I could be the one (但我願意........)
I could be ordinary (我很平凡)
I could be the one (但我仍然願意........)
arrow
arrow
    全站熱搜

    ifuloveme 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()